نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آپارتمان نشینی مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]
  • آگاهی واج شناختی اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
  • آموزش برنامۀ فلسفه تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
  • آموزش به کودکان اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
  • آموزش راهبردهای حافظه فعال اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه کاری بر انعطاف پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-124]
  • آموزش مفاهیم دینی تحلیل مفهوم خداشناسی در داستان‌های کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]

ا

  • اخلاق اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
  • ادراک شایستگی اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان پسر بی‌سرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
  • الگوهای ارتباطی خانواده رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
  • الگوی تدریس طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • انتقال توجه اثربخشی بازی‌های فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان پسر بی‌سرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
  • انعطاف پذیری شناختی اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه کاری بر انعطاف پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-124]

ب

  • بازی مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]
  • بازی‌های فکری اثربخشی بازی‌های فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
  • باورهای معرفت‌شناختی نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
  • برنامه درسی طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • برنامه درسی فلسفه برای کودکان تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
  • برنامه‌ریزی اثربخشی بازی‌های فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
  • برنامه فلسفه برای کودکان طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]

پ

  • پرورش تفکر فلسفی طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • پریزما شناسایی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
  • پیش دبستانی شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]

ت

  • تجارب زیسته شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
  • تربیت تأملی طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]
  • تفکر هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
  • تفکر خلاق اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
  • تفکرِ شناختی روان‌روایت‌شناسیِ طنز در داستان‌های کودک: با رویکردی طرحواره‌ای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]

چ

  • چالش شناسایی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]

ح

  • حل مسأله اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]

خ

  • خداشناسی تحلیل مفهوم خداشناسی در داستان‌های کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]
  • خلاقیت تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
  • خلاقیت رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
  • خلاقیت موقعیتی طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]
  • خودتنظیمی هیجانی اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه کاری بر انعطاف پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-124]
  • خودکارآمدی تحصیلی نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]

د

  • داستان کودک روان‌روایت‌شناسیِ طنز در داستان‌های کودک: با رویکردی طرحواره‌ای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
  • داستان ماهی سیاه کوچولو خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
  • داستان‌های کودکانه شگردهای فکرورزی در داستان‌های فرهاد حسن‌زاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستان‌های گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
  • دانش آموزان ابتدایی تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
  • دانش‌آموزان مقطع ابتدایی پیش‌بینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاس‌های گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]
  • درگیری تحصیلی نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
  • دوره ابتدایی طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • دوگ لنیک هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل‌‌ بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
  • دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]

ر

  • راهبردهای خودنظارتی اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
  • روایت‌شناسی روان‌روایت‌شناسیِ طنز در داستان‌های کودک: با رویکردی طرحواره‌ای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
  • روش اسنادی شناسایی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]

س

  • سازمان‌دهی اثربخشی بازی‌های فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
  • سبک‌شناسی روان‌روایت‌شناسیِ طنز در داستان‌های کودک: با رویکردی طرحواره‌ای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
  • سرزندگی تحصیلی رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]

ش

  • شعر «بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
  • شگردهای فکرورزی شگردهای فکرورزی در داستان‌های فرهاد حسن‌زاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستان‌های گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]

ص

  • صمد بهرنگی خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]

ط

  • طرحواره روان‌روایت‌شناسیِ طنز در داستان‌های کودک: با رویکردی طرحواره‌ای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
  • طنز روان‌روایت‌شناسیِ طنز در داستان‌های کودک: با رویکردی طرحواره‌ای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]

ع

  • عشق به یادگیری تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
  • عملکردهای توجه اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
  • عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده شناسایی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]

غ

  • غنای ادبی خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
  • غنای روان‌شناختی خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
  • غنای فلسفی خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]

ف

  • فرد کیل هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل‌‌ بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
  • فرهاد حسن‌زاده شگردهای فکرورزی در داستان‌های فرهاد حسن‌زاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستان‌های گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
  • فضیلت هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل‌‌ بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
  • فلسفه برای کودکان شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
  • فلسفه برای کودکان هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
  • فلسفه برای کودکان مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
  • فلسفه برای کودکان اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان پسر بی‌سرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
  • فلسفه برای کودکان (فبک) خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
  • فهم هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]

ق

  • قضاوت اخلاقی تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
  • قلدری پیش‌بینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاس‌های گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی بازی‌های فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
  • کلر ژوبرت تحلیل مفهوم خداشناسی در داستان‌های کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]
  • کودکان تحلیل مفهوم خداشناسی در داستان‌های کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]
  • کودکان دبستانی مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]
  • کودک پژوهنده شناسایی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
  • کودک و نوجوان فارسی و کردی «بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]

گ

  • گسست اخلاقی پیش‌بینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاس‌های گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]

ل

  • لیپمن مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]

م

  • متیو لیپمن شگردهای فکرورزی در داستان‌های فرهاد حسن‌زاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستان‌های گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
  • محتوا «بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
  • مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
  • مربیان شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
  • مرلوپونتی مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
  • مضامین دینی «بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
  • مطالعات اجتماعی اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
  • مفاهیم اخلاقی اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
  • مقایسه و تطبیق «بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
  • موانع شناسایی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
  • مولفه های خلاقیت تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
  • میشل بربا هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل‌‌ بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]

ن

  • نارساخوان اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]

و

  • وجود هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]

ه

  • هایدگر هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
  • هرمنوتیک هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
  • هستی‌شناسی مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
  • هوش اخلاقی هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل‌‌ بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
  • هویت اخلاقی پیش‌بینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاس‌های گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]

ی

  • یوس طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]